Tänään käytiin ROdin kanssa mustissa ja miriissä ja ostettiin Rodille husky valjaat ja mulle vetovyö. Saatiin kävelysauvatkin kaupanpäälle. Käytiin Kymin lentokentän metsässä kevyesti kokeilemassa hommaa. SUjui ihan kivasti noin ekaksi kerraksi. Ajattelin että sitä vetämistä vois kyllä reenata silleen että jos Pasi laittas sen vyön ja antas Rodin vetää hissukseen, kävelyvauhtia, ja  mä kävelisin Rodin vierellä ja antasin välillä palkkaa kun se vetää nätisti ja suoraan. Voisin sitten alkaa pikku hiljaa jättäytymään vähän taakse. Toinen tapahan ois tietty ollu se että aian pysähtyy kun hihna löystyy ja jatkaa matkaa kin se kiristyy, mut kun me ollaan käytetty tota samaa kun ei saa vetää, eli pysähdyn aina kun hihna kiristyy ja jatkan kun Rodi tulee minua kohti ja ottaa kontaktin. Katsotaan nyt miten käy. Jos jollain on hyviä vinkkejä miten vetoa vois opettaa niin otetaan vastaan. Kuvia touhuista tulee varmaan myöhemmin.

Ostettiin myös klikkeri. Mun tätyy sillä nyt ensin vähän treenata sitä ajotusta. ja tietty ehdollistaa Rodi siihen et clik = nami. Ja mun täytyy varmaan lopettaa kielellä naksuttelu kokonaan.