Hei vaan kaikille!

Ollaan käyty emännän ja isännän kanssa metsässä lenkkeilemässä nyt jo muutamana päivänä peräkkäin. Tai isäntä taitaa lähteä sinne ihan vaan ajelemaan meidän maasturin kanssa. Mutta pääsempä minäkin juoksemaan vapaana. Aika lähellä on sellanen iiiiiso aukea jossa menee outoja tyyppejä jotkut laudat jaloissa. Emäntä sanoo sitä lentokentäksi ja ne tyypit kuulemma hiihtää. Sitä en kyllä ymmärrä että miks ne hiihtää, kun eiks niitten pitäs lentää kun se on niinku lentokenttä...

2193863.jpg

Mä ainakin yritin kovasti lentää! Kattokaa nyt kuinka paljon tuolla on tilaa!

2193868.jpg

Tässä mä esittelen kerjuu ilmettä, mammalla on nääs nakki kädessä. Niin ja sitten mulla on taas toi tylsä remmi naamalla. Mamma sanoo ettei millän pysty pysäyttämään mua jos mä juoksen kymmenenmetrin liinan päässä. Saan kuulemma kerättyä niin paljon vauhtia.

2193870.jpg

Voikun ois vaan päässy vapaaksi tonne juoksemaan ja ottamaan kiinne niitä tyyppejä jotka meni niitten lautojen päällä. Tai vielä parempaa ois ollu jos ois saanu muutaman kaverin mukaan tonne juoksemaan!!!

 

Uutta vuotta vietettiin tässä kotosalla kolmestaan. Käytiin oikeen kattomassa niitä välkkyviä ja paukkuvia juttuja yöllä ulkona. Mamma kehu mua kauheesti kun en yhtään pelänny, ja silla oli taas namia taskussa ja se anto aina välillä mulle pienen palan.

Tänään aamulenkillä oli kivasti pakkasta, melkein seitsemän astetta sanoo mamma. Mammalla oli tyhjä muovipussi lenkillä mukana, mutta kun oltiin takasin kotona se oli täynnä. Me meinaan kerättiin sellasia roippeita matkan varrelta jotka haisi ihan samalle kun ne eiliset paukkuvat jutut. Mamma sanoo että oli tien vieret paljon siistimmät kun se oli odottanu.

Aurinkoisia pakkaspäiviä ja hauskoja lenkkejä kaikille!