RODI: Tuo emäntä ei ole tainnut vielä kertoakkaan että minä olen geokoira! Eli emännällä ja isännällä on sellanen ominuiten harrastus missä juostaan pitkin kyliä ja metsiä, ajellaan kilometritolkulla hiekkateitä ja kolutaan kaikki kiven kolot ja sillan alustat. Ne kutsuu sitä geokätköilyksi.Niin ja minua kutsuvat geokoiraksi. Ihan kivaahan se touhu on, vaikkei minua ne omituiset pakasterasiat paljon kiinnosta mitä ne sieltä koloista kaivelee. Saa siinä kuitenkin tälläinen aktiivinen koira mukavasti liikuntaa. Ja nekee paljon uusia jänniä paikkoja. Kaupunkikätköilystä en niin perusta, siinä kun joutuu olemaan hihnassa ja pitäisi vielä käyttäytyä nätisti samalla kun emäntä takapää pystyssä tonkii jotain rakennuksen kivijalkaa. Noloa sanon minä!

Niin ja on minulla muitakin hienoja uutisia! Siihen uuteen maastoautoon on tehty minulle veräjä. Nyt ei tartte enää nököttää häkissä. Emäntä kehui että tuo isäntä on taitava kun niin hienot systeemit teki. Ja siitä autosta on vielä takaikkunat nyt sellaset vähän tummemmat ettei aurinko niin kovasti lämmittäisi ja häikäisis minua.

2047310.jpg